måndag 20 juli 2020

Tidig morgon

Oj vad svårt det är att sova i denna värme. Även fast fönstret är öppet fläktar det ingenting. Jag vaknade kl 05 i morse. Svettig och klibbig. Stiger upp innan kl 06. Då står det fortfarande natt på gubbens klocka. Morgonen börjar där kl 06. Skönt att ta en riktig långfrukost. Njuta av ensamheten.

Jag hittade ett fritidshus i Tärnsjö med utgångspris 975 000 kr. Men över 10 000 st sid visningar på den. Men stugan var perfekt. Superfin inuti. Trekammarbrunn, dusch och vattentoalett. Egen båtplats och mycket nära Dalaälven. Där skulle jag kunna tänka mig tillbringa min fritid på. 1 timmes bilfärd hem. Men många som tänker som mig. Jag vill ju kunna ha stuga och lägenhet samt kunna betala med min inkomst bara min. Så jag inte behöver välja den dagen jag blir själv. Jag sparade i alla fall lite bilder på den.
Vill också visa en helt underbar teckning mitt barnbarn Alicia gjorde under helgen. Som flicka målar man ju prinsessor, flickor och änglar mest. Först trodde jag att det var en flicka i största allmänhet. Men när jag tittade lite noggrannare känner jag att det är nog en ängel med klackskor. Underbar ❤️
Ta vara på livet och varandra. LEV NU. Kram Marie









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar