fredag 10 juli 2020

Semester

Tänk vad helt underbart det är med semester. Men som vanligt går det fort. 1 vecka är nu slut. Men ljuvligt...gör precis vad jag vill.
I dag råkade jag låsa ut min gubbe. Jag trodde han satt på balkongen - för där satt han när jag såg honom sist. Vi brukar ha ytter dörren öppen. Men jag smällde igen den och låste. Jag ringde min mamma och vi pratade en stund. Jag fixade lite med annat. Helt plötsligt skulle jag säga något till gubben ... då fanns han ingenstans. Ha ha ha...
Jag har köpt mig en badrumsförvaring...det jag hade att tillgå passade inte.
En sak som jag undrar. Det finns människor som läser min blogg det vet jag och ser på sidovisningarna. MEN ingen absolut ingen vill lämna något spår att de har varit där och läst. Jag kan tycka att något kan man väl skriva? Många tankar i mitt huvud om att människor är nyfikna bara. Jag har haft denna blogg i 12 år och kommer att ha den ett tag till. Men det vore ju roligt om någon yttrade sig. Då skulle jag bli väldigt glad. 
Ta vara på livet och varandra. LEV NU. Kram Marie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar