onsdag 8 juli 2020

Mycket pyssel

Alla har vi väl något att pyssla med. Men för mig är det skönt att bara vara. Att ta dagen som den kommer. Det är så jävla skönt.
Vi åkte hem från föräldrarnas stuga. Skönt att komma hem till dusch, min säng och mina saker. Tänk att jag drömmer om en egen stuga och egen trädgård. Men efter ha varit hos mina föräldrar några dagar känner jag mer och mer att denna dröm blir en mardröm. Jag måste ha en Handy man om jag ska ha stuga.  Det är så jävla mycket som jag inte vet hur jag ska göra med saker och ting. En kolonistuga kanske fungerar. Men den är ju så jävla dyr. Har inte lust att lägga runt 1 miljon på något som jag inte äger tomten på. Drömma vidare. Här hittade jag en otroligt fint ställe i Malung.
Ta vara på livet och varandra. LEV NU. Kram Marie












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar