onsdag 15 juli 2020

Mardröm

Alltså hur kan jag drömma en sådan dröm jag hade i natt? Jag tog död på många människor genom att förgifta med med ett giftigt bröd! Det blev ju en riktig utredning om vad som hade hänt och snart var polisen mig på spåret. Då gav jag de döda människorna(?) ett nytt bröd med motgift i. Så de vaknade.

Undrar vad som finns i mitt huvud eftersom denna dröm kom upp?  Att jag är trött på människor - det kanske jag är - men att döda skulle jag nog aldrig kunna göra.

I mina kläder måste jag alltid vara på alerten och finnas till för min gubbe. Det gör mig väldigt trött. Att varje exakt varje kväll tala om vart tandkrämen står när vi är på landet, är jobbigt. Jag vet att det finns många människor runt omkring mig som tycker att det är väl ingenting. OK dessa människor kan ta hand om min gubbe några dagar. Min mamma säger att han inte hänger med ordentlig. Samt när jag frågade honom om han ville dammsuga bilen kom svaret att han inte kunde pga att han hade ont. Då säger min mamma åt honom att han får ont om han inte rör sig också. VAD händer den dagen jag har ont? Jag måste hela tiden vara frisk, kry och orka. NEJ FAR OCH FLYG.... jag är också en människa. Samt under några dagar har jag bestämt mig att jag ska fokusera mer på mig och min hälsa. Jag måste gå ner i vikt för att orka detta liv. Börjar med att försöka få ner en prioriterings lista. Matsedel och motion.... var kommer motivationen?

Tänk vilken otrolig fin stuga det finns i närheten av mina föräldrars ställe. Nästan 1,3 miljoner i utgångspris. Lite dyrt för mig ...eftersom det är bara jag som ska stå för den.
Ta vara på livet och varandra. LEV NU. Kram Marie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar