måndag 13 juli 2020

I mitt huvud

Tänk vad mycket som finns i mitt huvud när det finns tid att tänka. Jag tänker inte dela det!
Jag har nu haft en veckas ledigt och det har varit super skönt. Jag behöver inte bry mig om människor mer än de som jag träffar. Det är ju ingen som bryr sig om mig VARFÖR ska jag bry mig.
Jag känner att det finns inte många gamla vänner kvar - men det har kommit nya. Förresten vad ska jag med människor till när jag ändå aldrig har tid att umgås. Trodde aldrig att livet skulle bli så. Men också väldigt skönt att göra exakt vad jag vill. Tyvärr måste jag ta mycket stor hänsyn till min gubbe.
Många saker han inte klarar av - MEN JAG MÅSTE KKARA AV. Det är tröttsamt. Jag vet även att det jag drömmer om inte kommer att bli av för den orken kommer inte att finnas i framtiden. Men det är väl skit detsamma eftersom större delen av mitt liv ändå har passerat. Det kommer komma en dag då jag bara har mig själv att tänka på - få hoppas jag åter på att kunna unna mig drömmar. Så finns i mitt huvud just nu,
Ta vara på varandra och livet. LEV NU. Kram Marie





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar