lördag 12 september 2020

En grym värld

 



I går var det 19 år sedan de två flygplanen flög in i World Trade Center. Dessa bilder är lånade från Instagram. Jag är en människa som verkligen älskar USA. Så denna grymma tragiska terrorattack har satt ett stort svart hål i mitt USA hjärta. 






De fruktansvärda bränder i Oregon och Kalifornien är så jävla otäcka. Människor flyr för sina liv. Herregud - det är inte lätt för dem. Bilderna är från Aftonbladet och Instagram. Vilken grym värld. Så alla mina bekymmer är ju inget att snacka om, helt enkelt. Visst är det konstigt människan är ju sig själv närmast. Måste sluta tänka på mig själv så mycket. Inte tycka att världen är tråkig, ensam osv. Människor har ett rent helvete jämfört med mig. Måste försöka att tycka om mitt liv. 
Ta vara på livet och varandra.LEV NU. Kram Marie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar