måndag 28 september 2020

Inspiration





I lördags såg jag en kvinna på Tv programmet Go kväll. Hon visade då hennes stora hobby nämligen att måla i målarböcker. Ja det finns faktiskt målarböcker för vuxna. Jag blev väldigt inspirerad av henne och letade upp henne på Instagram @rekacoulor
Bilderna här är ifrån hennes Instagram konto. Vem vet kanske det är bättre att skingra sina tankar över en målarbok än paddan. 
För att använda sin tid vid paddan ger ju absolut ingenting har jag märkt. Men jag har ju börjat läsa mer än jag brukar. Är just inne på tredje delen i en kriminalroman. Att läsa böcker är för mig som om jag vore med i boken. Jag målar upp hur det ser ut i boken i mitt sinne. Bra med böcker.
Sedan har jag fått tips att lyssna på bagens brott på Spotify. Det kan handla om saker som hände just denna dag men för x antal år sedan. Programmen är väldigt kort och det är ju bra.
Nu ska vi se hur denna dag blir. Alltid svårt att få till vanlig rytm efter natt vecka på jobbet. Vaknade halv fem i morse.
Ta vara på livet och varandra. LEV NU. Kram Marie

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar