lördag 26 september 2020

Jobba med dig själv

 

Det kom en inbjudan på Messenger från en vän. Där man kunde åka till Mallorca för att lyfta sig själv och andra. Att jobba med sig själv kan vara svårt. För ett tag sedan, ja kanske för några år sedan, var det faktiskt en chef på jobbet som gav mig positiva exempel på att jag hade ändrat mig som person. Då hade jag faktiskt jobba med mig själv. Det kanske är dags med det igen. Ja, jag skulle kunna tro att det finns de som tycker det. Självklart. Men alla människor är inte felfria. Jag är en människa som vill diskutera saker och ting. Men långt ifrån alla andra människor är det.  
När jag söker på nätet om att jobba med sig själv finns det mycket att hämta där. Kolla in här


Ta vara på livet och varandra.LEV NU. Kram Marie



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar